sobota, października 12

WIELKI FINAŁ 2 SEZONU VIOLETTY!!!!

Dzisiaj specjalnie wstałam o 8:20 żeby zobqczyć ten odcinek! Ale mówię wam. Warto było!
Ponieważ nie chce wam zdradzać oco chodzi w odcinku, streszczenie dodam później. Na początku obejrzyjcie sobie odcinek. Jeśli obejrzysz napisz w komentarzy "obejrzałem". Wtedy będę wiedziała, że mogę juź wstawić streszczenie ;). Jeśli chcecie streszczenie muszą być komentarze!
Okej, już nie przeciągam.
OGLĄDAJCIE!


Piękny, prawda? ;)
Pamiętajcie, jeśli chcecie streszczenie, to napiszcie w komentarzu "obejrzałem/obejrzałam"!


Mercedes

5 komentarzy:

  1. Anonimowy09:11

    Oobejrzałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:30

    Jultinis napisz coś wreszcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałem :) Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:26

    obejrzałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że nie dodalam streszczenie. Postaram się dodać jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że post wam się podobał. Jesteśmy tu wlasnie dla was!
Jeśli skomentujecie, zostawiacie po sobie znak. Widzimy, że wam się podoba. Zostawcie tu swoje opinie. Jeśli będą negatywne, postaramy się wszystko poprawić ; )

Pozdrawiamy was! :)