poniedziałek, października 14

Wspomnienie sezonu + przeprosiny

Na początku chciałam Was przeprosić za moja małą aktywność, ale jestem w 3 gimnazjum i mam bardzo dużo zajęć, a w ten weekend byłam poza domem. Postaram się to nadrobić w tym tygodniu.
Za tydzień (21 października) zaczyna się 2 sezon Violetty, więc pomyślałam, że parę wspomnień z 1 sezonu się przyda :) Miłego oglądania!



















Najważniejsze piosenki serialu :) 
En mi mundo




Te creo




Entre tu y yo




Juntos somos mas



Tienes todo




Junto a ti



Habla si puedes




Are you ready for the ride?




Voy por ti




Ven y canta 












Jultinis :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że post wam się podobał. Jesteśmy tu wlasnie dla was!
Jeśli skomentujecie, zostawiacie po sobie znak. Widzimy, że wam się podoba. Zostawcie tu swoje opinie. Jeśli będą negatywne, postaramy się wszystko poprawić ; )

Pozdrawiamy was! :)