poniedziałek, stycznia 27

Blog zawieszony OFICJALNIE

Cześć kochani!
Jak pewnie zauwzażyliście, dawniej mnie tu nie było. Głównym powodem chyba było to, że przestałam aż tak kochać Violette jak wcześniej. Teraz pojawiło się coś ważniejszego w moim życiu- siatkówka. Często rezygnowałam z oglądania serialu dla meczu.
Dlatego chciałam już to zakończyć, przynajmniej na razie. ZAWIESZAM BLOGA. Nie wiem na jak długi czas, ale napewno szybko nie wrócę. Chcę was przeprosić. Nie jest was wiele, ale dla tych kilku osób należą się przeprosiny.
Może kiedyś wrócę, ale nie obiecuję.
Pozdrawiam i życzcie mi powodzenia w powrocie.

Agoolek

8 komentarzy:

  1. Anonimowy17:40

    i tak nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale skoro tworzą ten blog 2 osoby a tylko ty odchodzisz to czemu ta druga osoba nie może go prowadzić ? a tak przy okazj to zapiraszam http://violetta2-muzykaipasja.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego, ale Jultinis od dawna nie napisała żadnego postu. Dlatego wydaję mi się, że nikt nie będzie pisał :(
      Szkoda, bo dużo pracy włożyłam w prowadzenie bloga. No ale trudno... Mam nadzieję, że kiedyś tu wrócę :)

      Usuń
  3. Anonimowy12:00

    szkoda ze nie ma nataszy :( ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:39

    leonetta love

    OdpowiedzUsuń
  5. superrrrrrrrr <3 wpadniecie do mnie? <3 dopiero zaczynam <3 i zostawcie po sb ślad <3 http://leonettazawszeznami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że post wam się podobał. Jesteśmy tu wlasnie dla was!
Jeśli skomentujecie, zostawiacie po sobie znak. Widzimy, że wam się podoba. Zostawcie tu swoje opinie. Jeśli będą negatywne, postaramy się wszystko poprawić ; )

Pozdrawiamy was! :)